Gå til indhold
  • Der er ingen forslag, da søgefeltet er tomt.

Bonprinter FAQ

Dette er en FAQ over ofte oplevede problemer med bonprinter

Der kommer ingen tekst på min udskrift:

Dette er ofte grundet at bonrullen er i sat forkert, den skal vendes rundt.

Bonruller har som regel en side den kun kan printe på.

Der er hvide striber på min bon udskrift:

Dette betyder som regel en af to ting.

1. Bonprinterens brænder skal rengøres, disse sidder som regel hvor bonpapiret kommer ud af printeren.

2. Bonprinterens brænder er slidt eller beskadiget og skal udskiftes.

Bonprinteren er tændt men printer ikke:

Dette er som regel fordi at printeren er "frosset", det kan forekomme hvis printeren ikke er blevet slukket i lang tid.

Dette kan løses ved at trække printerens strømstik ud af den, isætte det igen og tænde printeren.

Toshiba HSP100 låg kan ikke lukkes:

Der er Cutter Jam og knivene resettes, følg videon under.

Jeg vil gerne have min egen bonprinter sat til:

Eget udstyr og opkobling samt konfigureringer ikke med i serviceaftalen ved Amero.

For eventuelt hardware so mman ønsker sat til sin løsning skal man kontakt vores salgsteam.